S'ha produït un error en aquest gadget

dimecres, 26 de maig de 2010

Estic cansat que...

Estic cansat ...
  • que m’entrin a l’habitació sense trucar.
  • que truquin per telèfon just quan m’acabo de seure al sofà.
  • d’empassar-me una hora i mitja d’anuncis per veure una pel·lícula.
  • de ser sempre el que ha de tornar més aviat a casa.
  • de perdre coses que et fan falta en aquell moment, i trobar-les quan ja no les necessito.
  • de les cadires incòmodes de l’nsti.
  • de no tenir saldo.
  • que ma germana sempre estigui al lavabo.
  • d’haver d’estendre la roba.
  • que s’acabi el paper de vàter.
  • de l’acne juvenil.
  • que repeteixin sempre els mateixos capítols dels Simpsons.
  • de les pel·lícules avorrides que passen per Setmana Santa.
  • de no guanyar mai la travessa i emportar-me quatre duros el dia que faig un 15.
  • que et contestin: “No, ara no puc tancar, que estic a mig d’un videojoc”.
  • que els meus pares em diguin que estudiï.
  • que els pares es posin en tot.
  • que en sortir de l’institut arribis a casa i tinguis mil deures a fer.
  • no faci bon temps! Ha arribat la primavera...!
  • dels exàmens inesperats de mates.
  • que en tocar el timbre el professor continuï fent classe.
  • del pesat de la classe que després de dir-li tres vegades que calli, encara no ho fa.
  • de la superioritat i la fatxenderia que tenen els del Madrid.
  • d’arribar a una botiga i que no m’entenguin en català.
  • d’entrar parlant en català a una botiga i que et contestin en castellà.
  • que els meus amics diguin que no els ha anat bé un examen, i després treguin molt bona nota.
  • que et critiquin a l’esquena.
  • que els polítics sempre menteixin.
  • que surti la Belén Esteban a totes hores per la tele .
  • de respondre preguntes com aquestes.
  • Estic cansat?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada